Referentsid
Boardic kampaania aprill-mai 2022
Lähteülesanne: ergutada töötajaid pärast pikka koroona perioodi, tugevdada Libatse kui ettevõtte asukoha kuvandit ning leida uus töötaja-konstruktor.
Strateegia: Töötajate 90ndate stiilipidu Valgeranna Veinitallis.
Maaturismi kampaania „Avatud Uste päev“, kus sihtkoha turundusse kaasati ka Halinga Piimafarm ja Jaanihanso Siidrivabrik. Kampaania hõlmas outdoor reklaami, raadioreklaami, flaierite jagamist Pärnus Martenis väljakul ning üritust tehase territooriumil koos nutimängu ning tehase ekskursioonidega. Loodi puuskulptuure ning pandi kokku puidust puslesid.
Blue Fire aitas meid värskete ideede ja professionaalse teostusega. Sageli firmas endal pole ressurssi, kes asja ära teeks ja siis on hea võtta välispartner, kes näeb ka asju teise nurga alt.
Soovid täpsemalt teada?
Võta meiega julgelt ühendust!